Landing page (érkezési oldal kialakítása)
Az egyedi landing oldalak főbb ismérvei.
Miért készítsünk landing oldalakat?
A valódi célok eléréséhez a landing oldalakon át vezet az út. Hiába visszük a honlapra a legjobban kvalifikált, vásárlásra kész látogatókat, ha az ott található landing oldal alkalmatlan feladata elvégzésére.
Ezen oldalak céja, hogy elérje látogatónknál a cselekvést, amely lehet:
Ajánlatkérés, szolgáltatás igénybevétele, tanulmány letöltése, űrlap kitöltése, termék megvásárlása, vagy bármi más. A legfontosabb, hogy megtörténjen a konverzió, amiért létrejött az oldal, amiért odavittük a látogatót.
Miben más ez az oldal, mint a többi?
Ez az oldal, ahová a látogató érkezik, miután rákattintot egy e-mailben található linkre, adwords hirdetésre, facebookon megosztott ajánlóra, vagy akár egy harmadik félnél elhelyezett banner hirdetésre. Miután a megfelelő adatokkal kitöltötte az űrlapot bekerül a látógató a cég adatbázisába, vagy kap róla a cég egy e-mailt.
Minden egyes tartalom- és ajánlattípushoz egyedi landing oldalakat cészerű készíteni, amikkel különböző konverziós eseményeket akarunk kiváltani, így a különböző látogatói szegmenseket egészen testreszabott üzenetekkel, tartalommal, képekkel, ajánlatokkal lehet megcélozni. A releváns, igényes, célcsoportnak megfelelő tartalomnak és egyedi kinézetnek köszönhetően a látogatók jelentős részét leaddé vagy vásárlóvá lehet konvertálni. Rossz landing oldal esetén az eredmények ugyanolyan borzalmasak lehetnek, mintha nem a megfelelően szűrt látogatókat vittük volna oda, nem lenne elég látogató, vagy mintha pocsék lenne az ajánlatunk.
Te is szeretenél Landing oldalt? Kérj ajánlatot!
Az ajánlatkérés ingyenes és semmiféle kötelettséggel nem jár.