facebook

E-mail marketing szolgáltatás: Nem csak egyszerű hírlevél küldés.


Az e-mail marketing az online marketing egyik legköltséghatékonyabb eszköze. Az email marketing kifejezés nem egyenlő a hírlevél küldéssel. Célja lehet új ügyfelek / vásárlók elérése, meglévő ügyfelek újra aktiválása, márkaismertség növelése, meglévő ügyfél adatbázis / adatbázisok bővítése, weboldalak látogatottságának növelése, termékek, szolgáltatások közvetlen értékesítése. Az elérni kívánt reális célok megtervezése talán a legfontosabb dolog, hiszen irreális célokat felállítva könnyen csalódást okozhat egy-egy kampány. A kampányok tervezése és kivitelezése komoly stratégiai tervezést igényel.

Építsünk saját adatbázist!


Hosszú távon mindenképpen saját adatbázis építését javasoljuk. Ennek során folyamatosan kontrollálni tudjuk az adatbázist, a jól megtervezett regisztrációs/ feliratkozási űrlapokon keresztül biztosak lehetünk abban, hogy csak olyan kontaktokkal bővül az adatbázisunk, amelyek értékesek a cégünk számára. További fontos előny, hogy a regisztrálók/feliratkozók maguk kezdeményezik a feliratkozást, így nagy valószínűséggel valóban érdeklődnek a cégünk termékei, szolgáltatásai iránt, és nem fogják üzenetünket olvasás nélkül törölni. Az e-mail marketing alapja a tervezett és karbantartott adatbázis. Itt ne csak email címekre gondolj, hanem minél több információra a potenciális ügyfelekről, vásárlókról. Minél jobban ismerjük és szegmentáljuk a célcsoportunkat, annál pontosabban tudjuk célozni őket üzenetünkkel.

levelek
régi adatbázis

Vásárolt adatbázis?


Az előnye, hogy egyszerűen és gyorsan sok embert el lehet érni. De egyáltalán nem költséghatékony és sokszor nem jól szűrt listák ezek, ráadásul több mint valószínű, hogy a vásárolt listán szereplő címek nagy részére így kéretlen levélként érkezik meg üzenetünk. Itt kezdődik a probléma. Az e-mail marketing legfőbb erénye a mérhetőség, a személyre szabottság és legfőképp a bizalomépítés. Olyan ritka online marketing módszerek egyike, amikor a célpiac tulajdonképpen maga kéri a hirdetést. A vásárolt címlistára küldött levelek ennek pont az ellenkezőjét érik el és könnyen céged negatív megítéléséhez vezetnek és csak a leiratkozások aránya és a nem célba jutott levelek statisztikáit „értékelhetjük” majd. A vásárlások a minimális töredékét sem érik el annak, amit egy saját listával lehet produkálni, tehát a „nagy számok törvénye” alapján ez a módszer nem működik. Minél jobban szűrt egy lista és minél jobban célozza az üzenetünk az adott szegmentált célközönséget, annál jobb konverziós eredményben bízhatunk, így elmondhatjuk, hogy nem a lista mérete a lényeg! Ezért mi nem dolgozunk fizetett listával, mert ezt a kitűnő marketing módszert degradálja egyszerű virtuális szórólapozássá.

Építsük fel céged adatbázisát, vagy hozzuk ki a jelenlegiből a legtöbbet!


E-mail marketing szolgáltatásunkat olyan cégeknek ajánljuk, melyek saját adatbázissal rendelkeznek, vagy most szeretnének saját adatbázist építeni. Nem rendelkeznek megfelelő technikai háttérrel a kampányok lebonyolításához, nincs kialakult e-mail marketing stratégiájuk és nem áll rendelkezésre megfelelő munkatárs a cégen belül a kampányok tervezéséhez és kivitelezéséhez.

Szolgáltatásunk az alábbi feladatok ellátására terjed ki:


  • Tanácsadás az érkező oldal kialakításása, email kampány tervezése

  • Céged arculatának megfelelő HTML formátumú email sablon kialakítása igény esetén szerkeszthető hírlevél sablon szolgáltatásunk keretén belül. Névre szóló üzenetküldés, ha az adatbázis tartalmaz ilyen adatot.

  • Statisztika készítése: nyomon követhető a megnyitott üzenet, valamint a hivatkozásokra történő kattintások száma, az üzenetekből a weboldalra érkező forgalom, megfelelő technikai háttér esetén konverziók (vásárlások, leadek) száma.

  • Adatbázis karbantartása: Email fiókok kiszűrése, melyekre nem küldhető üzenet, megfelelő adatmennyiség birtokában javaslatok az adatbázis szegmentálására.

Kérj ajánlatot email marketing szolgáltatásunkra!

Az ajánlatkérés ingyenes és semmiféle kötelezettséggel nem jár.


1Kapcsolattartási adatok:

2Számlázási adatok:

3Vállalkozás adatai:


4Ajánlatkérés elküldése:

Az ajánlatkérés után az alábbiak fognak történni:

1. Az ajánlatkérés tényéről visszaigazoló levelet küldünk.

2. Ajánlatkérésedről telefonon is megerősítést kérünk.

3. 2 munkanapon belül küldünk egy ingyenes testreszabott ajánlatot.